Home

Kunsten å høre hjerteslag anmeldelse

Bokanmeldelse: Jan-Philipp Sendker: «Kunsten å høre hjerteslag» Østens levesett. Om en reise til Burma som avdekker familiehemmeligheter og ekte kjærlighet Kunsten å høre hjerteslag handler om styrke og om å være modig - tørre å være annerledes. Dette er en bok som rommer mye klokskap og visdom, og en bok som gir deg litt å tenke på.Jeg ble både inspirert av romanen, og den satte i gang noen tankeprossesser

«Kunsten å høre hjerteslag», som kom på norsk i fjor, er blitt oversatt til over 30 språk og begeistret også meg. Nå når oppfølgeren foreligger, stiller leserne med høye forventninger. Verdt å vite: Kunsten å høre hjerteslag er debutromanen til tyske Jan-Philipp Sendker, og den utkom for første gang i 2002. Den har vært en bestselger i flere land, og Amazon kåret den til Amazon Best Book of the Month i februar i fjor. Sendker har arbeidet flere år som journalist

Bokanmeldelse: Jan-Philipp Sendker: «Kunsten å høre

Jan - Philipp Sendker er født i Hamburg i 1960 og er en tysk journalist og forfatter.Han ga ut sin aller første bok, Cracks in the Great , en sakprosa bok om Kina i 2000. Kunsten å høre hjerteslag er forfatterens første bok utgitt på norsk.Fra perioden 1995-2000 jobbet han som Asia-korrespondent. Forfatteren bor i Berlin sammen med familien sin Oppfølgeren, Kunsten å være den man er, har bikket 75 000 solgte, og tredje og siste bok, Kunsten å følge hjertet, kommer på norsk i midten av april. Et usendt kjærlighetsbrev. Kunsten å høre hjerteslag er altså lagt til Burma, et land Jan-Philipp Sendker selv har et nært forhold til, etter flere år som korrespondent

Bokanmeldelse: Kunsten å høre hjerteslag - Bokelskerinne

Bokanmeldelse: Jan-Philipp Sendker: «Kunsten å være den

I Kunsten å høre hjerteslag møter vi Julia. Hennes far Tin Win, en meget vellykket New York-advokat, forsvant helt sporløst for om lag fire år siden. Ingen har hørt noe fra ham siden. Da Julia kommer over et uavsendt kjærlighetsbrev fra hennes far til en ukjent burmesisk kvinne ved navn Mi Mi,. Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi.Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål. De finner ham ikke, men fire år senere dukker det opp et kjærlighetsbrev Tin Win en gang skrev til en burmesisk kvinne.

Bokanmeldelse: Kunsten å høre hjerteslag - NB

1. Anmeldelse: Hjerteslag på TV2 Sumo men «Hjerteslag» forsøker å kompensere for det ved å være ærlig og sjarmerende. KK, Se og Hør, Lommelegen, Topp og Vi Les mer om Aller Media og.
  2. Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål
  3. Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York. Han er opprinnelig fra Burma, men hans amerikanske familie, kone og to barn, vet nesten ingenting om hans oppvekst og bakgrunn. En dag like etter datteren Julia fått sin juridiske embetseksamen, forsvinner han uten et ord. Familien.
  4. bok Kunsten å høre hjerteslag skulle gis ut i Norge, ble jeg utrolig stolt og gla
  5. Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål. De finner ham ikke, men fire år senere dukker det
  6. Anmeldelse: Hjerteslag der bandet tok mange steg i retning av å finne sin egen stil. Sol, DinSide, KK, Se og Hør, Lommelegen, Topp og Vi Les mer om Aller Media og annonser

Kunsten å høre hjerteslag Bestill flere av samme forfatter. Skriv anmeldelse. Her finner du den. Fakta [ ] Andre utgaver / formater. Kunsten å høre hjerteslag. Jan-Philipp Sendker. Siden den norske utgivelsen kom i 2013, har Kunsten å høre hjerteslag solgt over 150 000 eksemplarer her hjemme. Oppfølgeren, Kunsten å være den man er , kom året etter, og solgte solide 75 000 Kunsten å høre hjerteslag Jan-Philipp Sendker ; oversatt av Kurt Hanssen. Inngår i serie Bok · Bokmål · utgitt 2013 · Roman · Kjærlighet Fortsettelse av: Kunsten å høre hjerteslag Fortsetter i: Kunsten å være den man e Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål Kunsten å høre hjerteslag (Innbundet) av forfatter Jan-Philipp Sendker. Romaner. Pris kr 332 (spar kr 47). Bla i boka. Se flere bøker fra Jan-Philipp Sendker

Bokanmeldelse: Kunsten å høre hjerteslag av Jan - Philipp

Kunsten å høre hjerteslag. 1. Jan-Philipp Sendker ; oversatt av Kurt Hanssen. Inngår i serie: Burma-triologien (1) Har overordnet post Skriv anmeldelse. Her finner du den. Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål. De finner ham ikke, men fire år senere dukker det opp et kjærlighetsbrev Tin Win en gang skrev til en burmesisk. En dag bare forsvinner han uten å etterlate seg spor, og familien sitter igjen med en rekke ubesvarte spør Kunsten å høre hjerteslag | Biblioteksentralen JavaScript seems to be disabled in your browser Se beste pris på Kunsten å høre hjerteslag. Sammenlign priser. Les tester og omtaler før du kjøper. Specs: Pocket, Jan-Philipp Sendker, Bokmål,..

Og i disse utseendefokuserte tider handler boka også om det å bruke andre sanser enn synet til å finne skjønnhet, sanse det. Å åpne seg for å bruke andre sanser enn bare synet vil gjøre oss i stand til nettopp kunsten å høre hjerteslag Kunsten å høre hjerteslag Kjøpte oppfølgeren til denne boken for ikke så lenge siden Så da var det på tide å blåse støv av denne å lese den Kunsten å høre hjerteslag er skrevet av Jan-Philipp Sendker og ble utgitt i 2002 (kom ut på norsk i 2013 Boka Kunsten å høre hjerteslag er en fantastisk bra bok, som er skrevet av Jan-Philipp Sendker. Boken er solgt til over 20 land! Typiske tilbakemeldinger for boka er En av den vakreste boken som jeg har lest, Eksotisk, rørende og tristfin bok. Kunsten å høre hjerteslag har fått flere terningkast 5, som sier jo e En vakker kjærlighetshistorie som har erobret verden Tin Win er en vellykket advokat i New York. Han er opprinnelig fra Burma, men hans amerikansk Kunsten å høre hjerteslag. Forfatter: Sendker, Jan-Philipp: Utgitt: 2013: Velg og bestill. Om boken. Den vellykkede New York-advokaten Tin Win forsvinner en dag uten å etterlate seg noen spor. Fire år senere dukker det opp et kjærlighetsbrev han en gang skrev til en burmesisk kvinne, men som han aldri sendte

«Kunsten å høre hjerteslag»: Fra bortgjemt perle til

Kunsten å høre hjerteslag er solgt til over 20 land, og er blitt en internasjonal bestselger. Forfatteren har selv sagt om romanen: «Dette er en totalt ukynisk bok i en svært kynisk tid. Alt jeg vet om kjærligheten og livet har jeg lagt i denne boken. Kunsten å høre hjerteslag er solgt til over 20 land, og er blitt en internasjonal bestselger. Forfatteren har selv sagt om romanen: «Dette er en totalt ukynisk bok i en svært kynisk tid. Alt jeg vet om kjærligheten og livet har jeg lagt i denne boken.» 4 stars. 4.59 av 5. Kunsten å høre hjerteslag av Jan-Philipp Sendker Published on Jul 13, 2015 Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter. I Kunsten å høre hjerteslag følger vi historien til Tin Win og Mi Mi, om kjærlighet som overvinner alle grenser, både fysiske og psykiske. Om en blind gutt og en jente med misdannede føtter, om å lære seg å se uten øyne og å gå uten føtter

BOKELSKERINNEN: Bokanmeldelse: Kunsten å høre hjerteslag

1. Kjøp Kunsten å høre hjerteslag fra Norske serier Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål
  2. Kjøp Kunsten å høre hjerteslag fra Bokklubber Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål. De finner ham ikke, men fire år senere dukker det opp et kjærlighetsbrev Tin Win en gang skrev til en burmesisk kvinne, men som han aldri sendte
  3. En vakker kjærlighetshistorie som har erobret verden Tin Win er en vellykket advokat i New York. Han er opprinnelig fra Burma, men hans amerikanske familie, kone og to barn, vet nesten ingenting om hans oppvekst og bakgrunn. En dag like etter datteren Julia fått sin juridiske embetseksamen, forsvinner han uten et ord. Familien tvinges til å akseptere at det siste sporet slutter i Bangkok

Logg inn. Cart. 0 Handlekur Kjøp Kunsten å høre hjerteslag fra Bokklubber En fantastisk kjærlighetshistorie Tim Win, en velykket advokat, forsvinner sporløst fra New York. Tilbake sitter familien med en rekke ubesvarte spørsmål. En dag kommer de over et kjærlighetsbrev han en gang skrev til en burmesisk kvinne, men som aldri ble sendt

Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York. Han er opprinnelig fra Burma, men hans amerikanske familie, kone og to barn, vet nesten ingenting om hans oppvekst og bakgrunn. En dag like etter datteren Julia fått Kunsten å høre hjerteslag Jan-Philipp Sendker (Pocket) Tip en ven 116 kr Antal . Køb. Gem i ny ønskeseddel . Du skal vælge en størrelse inden du kan lægge varen i varekurven. Forventet leveringstid: 1-3 arbejdsdage Sælges af Adlibris 3,5 / 5 med 2072 anmeldelser. Resultat. Datteren Julia bestemmer seg for å reise til Burma for å finne kvinnen. Der treffer hun en man n som hevder han kjenner faren hennes, og som også synes å ha kjenneskap til Julia selv. Hun er først skeptisk til man nen, men nysgjerrigheten tar over, og hun får høre den utrolige historien om faren og den unge kvinnen. ISBN: 978-82-02-42496- Kjøp Kunsten å høre hjerteslag fra Bokklubber Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York. Han er opprinnelig fra Burma, men hans amerikanske familie, kone og to barn, vet nesten ingenting om hans oppvekst og bakgrunn

Kjøp Kunsten å høre hjerteslag fra Bokklubber Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål Det finnes ingen anmeldelser for denne boken. Klikk her for bli den første til å gi din mening for bli den første til å gi din menin Kunsten å høre hjerteslag.e-bøk {bøk} - NOK(0.00kr) Kunsten å høre hjerteslag.lydbøker - NOK(0.00kr) Kunsten å høre hjerteslag.e-bøk Kunsten å høre hjerteslag.lydbøker. Les online:665 Last ned bøker:999. Å legge til mye erfaring og kunnskap. Her kan du få. Kunsten å høre hjerteslag er solgt til over 20 land, og er blitt en internasjonal bestselger. Forfatteren har selv sagt om romanen: «Dette er en totalt ukynisk bok i en svært kynisk tid. Alt jeg vet om kjærligheten og livet har jeg lagt i denne boken..

Datteren Julia bestemmer seg for å reise til Burma for å finne kvinnen. Der treffer hun en mann som hevder han kjenner faren hennes, og som også synes å ha kjenneskap til Julia selv. Hun er først skeptisk til mannen, men nysgjerrigheten tar over, og hun får høre den utrolige historien om faren og den unge kvinnen. ISBN: 978-82-02-38764- Kjøp Kunsten å høre hjerteslag fra Tanum Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma, og første bok i en trilogi. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål «Kunsten å høre hjerteslag»-forfatter Sendker er endelig klar med siste bok i sin bestselgende Burma-trilogi 殺 Alle bøkene viser oss på ulikt vis.. Kunsten å høre hjerteslag kan anbefales til alle. Ung eller gammel. Kvinne eller mann. Du som helst vil lese noe lett eller du som sverger til tyngre litteratur. Det spiller ingen rolle. Denne boken treffer deg uansett langt inn i sjelen

Kunsten å høre hjerteslag av Jan-Philipp Sendker

Alfa 1. Godt sagt. Store bokstavkort ebok - Ellen Hanssen .pdf. Alle dagers ende bok Jenny Erpenbeck pdf. Asterix - samlede verk bok - René Goscinny .pd 09.okt.2016 - Jan-Philipp Sendker - Kunsten å høre hjerteslag Vi tar gjerne i mot gode tips til hvordan våre tjenester kan bli enda bedre, og takker på forhånd for hjelpen Kunsten å høre hjerteslag av Jan-Phillipp Sendker. Hva vet du egentlig om dine nærmeste? Kan en far egentlig ha levd ett liv langt fra nåværende omgivelser uten å ha delt dem med sine nærmeste? Det finnes dager i livet som blir husket for alltid

Kunsten å høre hjerteslag er en usedvanlig vakker kjærlighetshistorie fra Burma. Tin Win er en vellykket advokat i New York, og når han en dag bare forsvinner uten å etterlate seg spor, sitter familien igjen med en rekke ubesvarte spørsmål. De finner ham ikke, men fire år senere dukker det opp et.. Jan-Philipp Sendker: Kunsten å høre hjerteslag. Issuu company logo. Close. Try. Features Fullscreen sharing Embed Statistics Article stories Visual Stories SEO Arbeidsbok og casesamling til Hvordan organisasjoner fungerer bok .pdf Dag Ingvar Jacobse I Kunsten å høre hjerteslag av Jan-Philipp Sendler kommer omslaget etter at hun har reist til Burma for å finne ut hva som skjedde med faren. Fra å være trygg familiefar og anerkjent advokat i New York og til plutselig en dag å forsvinne, er det et stort sprang Les Kunsten å høre hjerteslag boken i PDF, ePUB, MOBI format på fondueoost.nl nettside. Denne boken er skrevet av forfatter Jan-Philipp Sendker. Og denne forfatteren skuffer aldri

Kunsten å høre hjerteslag av Jan-Philipp Sendker Handlingen foregår for det meste i Burma. Historien spenner over flere tiår, fra ca 19.. Kunsten å høre hjerteslag. Author . Jan-Philipp Sendker. ISBN . 9788202424961. Adresse. Bokhandlerforeningen Sehesteds gate 6 0164 Oslo; Kontakt. 22 39 68 00 firmapost@bokhandlerforeningen.no. Kunsten å høre hjerteslag. En vakker kjærlighetshistorie som har erobret verden. Tin Win er en vellykket advokat i New York. Han er opprinnelig fra Burma, men hans amerikanske familie, kone og to barn, vet nesten ingenting om hans oppvekst og bakgrunn

Kunsten å høre hjerteslag Jan-Philipp Sendker. For å lese eller laste ned boka Kunsten å høre hjerteslag må du registrere deg online. SPRÅK: NORSK: SLUTT PÅ DATO: 2014-01-03: FILFORMAT: 4,31 MB: ISBN: 9788202424961: PRIS: GRATIS: NEDLASTING LES BOKEN. BOOKBESKRIVELSE Datteren Julia bestemmer seg for å reise til Burma for å finne kvinnen. Der treffer hun en mann som hevder han kjenner faren hennes, og som også synes å ha kjenneskap til Julia selv. Hun er først skeptisk til mannen, men nysgjerrigheten tar over, og hun får høre den utrolige historien om faren og den unge kvinnen. ISBN: 978-82-02-38764-8. 03 april 2020 08:30 Kunsten å følge hjertet-aktuelle Sendker: - Det er en kraft i oss mennesker som er sterkere enn hat, sinne og frykt. Som i alle sine bøker undersøker Jan-Philipp Sendker. JAN-PHILIPP SENDKER - KUNSTEN Å HØRE HJERTESLAG INNBUNDET - 286 SIDER Bilde. Gjenstående tid: Sluttdato Startdato: Kjøp. Utropspris: 40,- NOK. 2,- NOK Hvis du ikke har tid til å følge budrunden aktivt, kan du. Datteren Julia bestemmer seg for å reise til Burma for å finne kvinnen. Der treffer hun en mann som hevder han kjenner faren hennes, og som også synes å ha kjenneskap til Julia selv. Hun er først skeptisk til mannen, men nysgjerrigheten tar over, og hun får høre den utrolige historien om faren og den unge kvinnen. ISBN: 978-82-02-42496-

Kunsten å høre hjerteslag; Medansvarlig: Hanssen, Kurt; Språk: Språk: Norsk (Bokmål) Emne: Kjærlighet ; Fortellinger; Myanmar; År: 2013; Noter: Den vellykkede New York-advokaten Tin Will forsvinner en dag uten å etterlate seg noen spor. Fire år senere dukker det opp et kjærlighetsbrev han en gang skrev til en burmesisk kvinne, men som. Kunsten å høre hjerteslag. Lytt. Kunsten å høre hjerteslag Forfatter: Jan-Philipp Sendker Lån som lydbok Lån som punktskrift. Utgitt: Cappelen Damm lyd, 2013 Lengde: 8 t. 23 min. Passer for: Voksne Språk: Bokmål Sjanger: Kjærlighet Innleser: Flere innlesere. Hør utdrag.

Kunsten å høre hjerteslag av Jan-Philipp Sendker (Heftet

Datteren Julia bestemmer seg for å reise til Burma for å finne kvinnen. Der treffer hun en mann som hevder han kjenner faren hennes, og som også synes å ha kjenneskap til Julia selv. Hun er først skeptisk til mannen, men nysgjerrigheten tar over, og hun får høre den utrolige historien om faren og den unge kvinnen. ISBN: 978-82-02-40936- IBX User NOT ACTIVE. Kontakt oss; Logg inn; Kundesenter; Produkter; Grunnskole. Barnetrinn 1-4. Fag. Kroppsøvin This video is unavailable. Watch Queue Queue. Watch Queue Queu Varenummer: bo-53282. Forfatter: Sendker, Jan-Philipp Utgiver: Cappelen Damm. 1.opplag. 286 sider. År: 2013 Illustrasjoner: Stand: NOK 95,0

Datteren Julia bestemmer seg for å reise til Burma for å finne kvinnen. Der treffer hun en mann som hevder at han kjenner faren hennes, og som også synes å ha kjenneskap til Julia selv. Hun er først skeptisk til mannen, men nysgjerrigheten tar over, og hun får høre den utrolige historien om faren og den unge kvinnen. ISBN: 978-82-02-38764- Kunsten å høre hjerteslag: Kunsten å høre hjerteslag. Books To Read My Books Ark Things I Want Reading Film Movie Posters Junk Drawer Ar

Kunsten å høre hjerteslag - Jan-Philipp Sendker

1. Bokomtale: Kunsten å høre hjerteslag av Jan-Philipp Sendke
  2. Jan-Philipp Sendker: Kunsten å høre hjerteslag